Doorzoek onze website


Telefoonnummers

MijnRevalidatieFriesland: veel gestelde vragen

Ja, dat is mogelijk. De indeling van het portaal ziet er iets anders uit, dan bij gebruik op een pc of tablet. Zo vindt u de menu-items in de vorm van tabbladen niet aan de bovenzijde van de pagina, maar aan de rechterkant van de pagina in een uitrolvenster.

Soms vragen wij patiënten een vragenlijst in te vullen ter voorbereiding van een afspraak.

Controleer of de instellingen voor notificaties in MijnRevalidatieFriesland juist zijn ingesteld. Het kan ook zijn dat e-mails van MijnRevalidatieFriesland in uw spam (ongewenste e-mail) terecht komen. Zijn de instellingen juist ingesteld en heeft u de berichten niet in uw spam gevonden, neem dan contact op met de locatie waar u in behandeling bent.

Alle patiënten voor wie een afspraak staat gepland of die in het verleden een afspraak bij RevalidatieFriesland hebben gehad, kunnen inloggen op MijnRevalidatieFriesland.

Ja, het is mogelijk om een bijlage van maximaal 10 MB toe te voegen aan een e-consult.

U krijgt binnen vijf werkdagen antwoord van uw revalidatiearts. Let op: het e-consult is niet geschikt voor spoed. Bel bij spoed altijd naar de locatie waar u in behandeling bent of de huisarts.

Via e-consult kunt u direct een vraag stellen aan uw revalidatiearts, zonder dat u daarvoor hoeft te bellen of naar Revalidatie Friesland te komen. U kunt via het e-consult geen vragen stellen aan uw behandelaars. Het e-consult is ook niet geschikt voor spoedvragen.

In Mijn dossier kunt u gedeeltes van uw medische gegevens bekijken (correspondentie, behandelverslagen en revalidatieplan). Mijn dossier geeft geen volledige inzage in uw medisch dossier. Maar u hebt hier wel recht op. Wilt u uw medisch dossier lezen? Dan kunt u een kopie opvragen bij het secretariaat.

De onderdelen in uw medisch dossier moeten in samenhang beoordeeld worden met andere bevindingen en uitslagen. Ook kunnen er onderdelen zijn die nadere uitleg vragen. We raden u aan niet zelf conclusies te trekken uit uw medische gegevens, maar contact op te nemen met uw revalidatiearts.

Alle patiënten die voor een consult of behandeling bij Revalidatie Friesland zijn geweest, en bij wie het legitimatiebewijs is gecontroleerd en geregistreerd, kunnen inloggen in MijnRevalidatieFriesland. Correspondentie wordt getoond vanaf 7 april 2017.

MijnRevalidatieFriesland werkt goed op de laatste versies van Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Apple Safari en Android Browser.

Wat u invult op MijnRevalidatieFriesland komt in uw dossier en is zichtbaar voor uw behandelteam. Denk hierbij aan de vragenlijsten, de e-consulten en de aantekeningen.

Wij gaan op een veilige manier met uw digitale gegevens om, conform de Wet bescherming persoonsgegevens. U kunt zelf bijdragen aan een veilig gebruik van MijnRevalidatieFriesland. Bekijk onze tips.

Bepaal of het probleem te maken heeft met uw DigiD. Ga in dat geval naar de website van DigiD. Voor technische problemen kunt u terecht bij de helpdesk. De helpdesk is op werkdagen telefonisch bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur op (088) 580 15 80.

Als u geen gebruik maakt van MijnRevalidatieFriesland wordt u na 15 minuten automatisch uitgelogd. Gegevens worden niet automatisch opgeslagen. Bent u bijvoorbeeld bezig met het invullen van een vragenlijst en u wordt automatisch uitgelogd, dan moet u de vragenlijst opnieuw invullen.

Klik op de knop ‘Inloggen’ op onze website (rechtsboven) en log in met uw DigiD met sms-functie of de DigiD app.

• een computer of tablet met internetfunctie
• een DigiD met sms-functie of de DigiD app
• een mobiele telefoon